TARO-KUN
Administrator
Dołączył: 02 Paź 2006 Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 12:18, 05 Paź 2006 Temat postu: III.Statystyki |
|
|
Startując mamy na wstępie już po jednym punkcie ze statystyk.
Jako że w każdej walce gracze chcieliby dać z siebie wszystko, często przesadzając, dla tego został stworzony dział Statystyk, który przedstawia mechaniczną stronę wszelakich interakcji między graczami.
Knd 0/9
Kondycja = 30 postów
Wytrzymałość i Siła
W walce bliskodystansowej
(różnica levelu potrzebna do akcji);
Siłowanie się w zwarciu -/+1
Przyjęcie ciosu -/+1
Zbicie ciosu przeciwnika +1
Zbicie rzuconego przedmiotu +2
Przyjęcie rzuconego przedmiotu +3
Podniesienie przeciwnika +3
Połamanie przeciwnika +4
Wszelakie zbicia ciosów, albo ich przyjmowanie bez większych obrażeń jest dostępne niezależnie od różnicy poziomów, od levelu 6.
Syb 0/9
Szybkość = 30 p.
Szybkość i Zręczność
W walce bliskodystansowej
(różnica levelu potrzebna do akcji);
Zrobić unik przed ciosem -/+1
Zrobić unik przed przedmiotem -/+1
Przechwycenie ciosu +1
Zbicie rzuconego przedmiotu +1
Zbicie ciosu przeciwnika +2
Przejęcie rzuconego przedmiotu +3
Twoje ciosy są niewidoczne dla przeciwnika +4
Wszelakie przyjmowanie ciosów, przedmiotów, albo odbijanie ciosów lub przedmiotów jest także dostępne bez wewnętrznych kontuzji, niezależnie od różnicy poziomu, od levelu 6.
Int 0/9
Inteligencja = 30 p.
Rozpoznanie i Energia (magiczna)
W walce dalekodystansowej
(minimum levelu potrzebna do akcji);
Neutralizowanie klątwy +2
(powyżej, potrzeba +2 różnicy levelu)
Przyjęcie i neutralizacja czaru +2
(powyżej 7 poziomu czary są już nie do zneutralizowania/ różnica leveli minimalna, czyli -/+1)
Dostrzeganie ruchów przeciwnika +2
(jednakowoż musimy posiadać inteligencje maksimum o 2 p. mniejszą niż przeciwnik szybkość, by móc go dostrzec)
Wyraźne widzenie rzuconych przedmiotów +3
(jednakowoż musimy posiadać inteligencje maksimum o 3 p. mniejszą niż przeciwnik szybkość, by móc dostrzec przedmiot)
Odbicie czaru przeciwnika +3
(o ile posiadamy odpowiedni czar/ powyżej, różnica leveli powinna być minimalna, czyli -/+1)
Odbicie klątwy +4
(powyżej, różnica leveli powinna wynosić +3)
Rzucenie śmiertelnego czaru +6
(o ile przeciwnik ma wszystkie statystyki główne poniżej twojej inteligencji o 2)
Możliwość powtórzenia śmiertelnego czaru, klątwy lub techniki jest dostępna po uzyskaniu levelu 7.
Post został pochwalony 0 razy
|
|