TARO-KUN
Administrator
Dołączył: 02 Paź 2006 Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:31, 05 Paź 2006 Temat postu: IV.Profesje |
|
|
Na początku po wyborze profesji prócz startowej umiejętności dostajemy także możliwości stworzenia swojej własnej, dzięki której będziemy mogli się wyróżniać z tłumu.
*Maksimum osiągnięć oznacza wszystkie statystyki na 7 lub wyższym poziomie.
[[link widoczny dla zalogowanych]]
Wybierając profesję Ninja automatycznie zyskujemy umiejętność;
Ninja Knowlage:
– technika ucieczki i wyswobadzania się z pułapek
– techniki związane z wodą (pływanie, nurkowanie, aktywność wodna)
– technika przebierania się i zmiany tożsamości (makijaż, kamuflaż)
– wywiad i uzyskiwanie informacji
– ogień i materiały wybuchowe
– meteorologia i zjawiska przyrody (w tym podpatrywanie zachowań zwierząt)
– skradanie się i podchodzenie
– strategia
– duchowe oczyszczenie
- Kontrola przepływu czakry
(czyli skoczność, przyleganie, odpychanie lub przyciąganie za pomocą czakry)
Standardowy Ekwipunek;
Shurikeny bądź Iglice
Krótki miecz włąsnego wyrobu
Standardowy ubiór skrytobójcy, czyli cały spowity czernią
Maksimum osiągnięć Kontroli przepływu czakry:
- Bomba bliskodystansowa (czyli niewidoczny wybuch czakry podzcas uderzenia)
- Ściana czakry (odbijanie rzuconych przedmiotów poprzez czakrę)
- Wyostrzone zmysły (możliwość usłyszenia najmniejszego szmeru, poczucia najsłąbszego zapachu, zobaczenia czegoś nie do dostrzeżenia)
Najlepsze wzorce w M&A: Naruto
[[link widoczny dla zalogowanych]]
Wybierając profesje Samuraj automatycznie zyskujemy umiejętności;
Samuraj Knowlage:
- technika szybkiego wyciągania miecza
- znajomość anatomii ciała
- wiedza o wszelakiej broni
- wrodzona czujność
- wewnętrzny spokój i możliwość walki w każdej sytuacji
- czytanie z gestów oraz mimiki
- umiejętność dojeżdżania
- strategia
- Dynamiczne Ostrze
(czyli wyostrzenie krawędzi ostrości broni, oraz zwiększenie jej osiągów)
Standardowy Ekwipunek;
Długa Katana wraz z małym Wakizashi
Drewniane Sandały
Standardowy ubiór Samuraja, dość obszerny i luźny
Maksimum osiągnięć Dynamiczne Ostrze:
- Wyostrzenie krawędzi ostrości (przez co każde ostrze w dłoniach samuraja przechodzi przez materię jak przez masło, wszelka nienasączona broń zostaje zniszczona przez to ostrze)
- Fala uderzeniowa (każde machnięcie wywołuje małą falę uderzeniową, która potrafi nie dość że popchnąć przeciwnika, to także porysować jego skórę)
- Wydłużenie krawędzi ostrości (teraz każde ostrze zwiękża swojąkrawędź ostrości podwójnie, przez co wystarczy że draśnie końcówką oponęta, a przetnie go w pół)
Najlepsze wzorce w M&A: Samurai 7, Miecz Nieśmiertelnego, Bleach
[[link widoczny dla zalogowanych]]
Wybierając profesje Korsarz automatycznie zyskujemy umiejętność
Pirate Knowlage:
- podróż i przetrwane
- wytrzymałość względem odwodnienia i wygłodzenia
- targowanie się
- astronomia
- walka na niestabilnym gruncie
- napaść, wymuszenie, rozróba
- posłuch (zwoływanie ziomków)
- naprawa oraz posługiwanie się mechanicznymi gadgetami
- szczęście (łaska bogów)
- Posłuch
(wzywanie posiłków, ziomków, którzy mogą nas wesprzeć, oraz wstępne kopiowanie stylów)
Standardowy Ekwipunek;
Zagięta Szabla
Jednostrzałowa broń palna
Duży zapas chust i pasków w ubiorze
Maksimum osiągnięć Posłuch:
- Tłum (potrafi przyzwać na pole walki 8 ludzi, którzy świadczyć będą swoje usługi w dowolny sposówb, są to często wieśnaicy albo inni korsarze, wyposarzeni w podobną broń)
- Bestie (przyzywa do siebie 4 zwierzęta wielkości niedzwiedzi, mogą to być także inne zwierzęta, jednak ich ilość to granica czterech)
- Demony (potrafi przyzwać do siebie dowolne stworzenie magiczne, przedstawiajacą jeden z rzywiołów, są to na przykład golemy - ziemi)
Najlepsze wzorce w M&A: One Piece
[[link widoczny dla zalogowanych]]
Wybierając profesje Mnich automatycznie zyskujemy umiejętność;
Monk Knowlage:
- duchowe oczyszczenie
- techniki związane z wodą (pływanie, nurkowanie, aktywność wodna)
- wytrzymałość względem odwodnienia i wygłodzenia
- duchowa odporność na ból
- znajomość anatomii ciała
- szczęśćcie (łaska bogów)
- lecznictwo
- style walki wręcz
- meteorologia i zjawiska przyrody (w tym podpatrywanie zachowań zwierząt)
- Uzewnętrznienie Czii
(czyli podobnie do Ninja zdolności tyle że w tym wykonaniu całkowite jej wykorzystanie, ograniczone jest czasem)
Standardowy Ekwipunek;
2m Kij (Boo) bądź Nunczako
Mały sierp ogrodowy
Pomarańczowa kapota mnicha
Maksimum osiągnięć Uzewnętrznienie Czii:
- Lot (pozwala robić niesamowicie duże skoki, bez żadnego wysiłku czy rozpędu, na odległość 30 metrów)
- Nietykalność (pozwala oprzeć się materii nacisku i rozalić nienasycony miecz gołą dłonią)
- Duch walki (czyli brak zmęczenia podczas walki, wraz z nią energia mnicha i zapał do walki rośnie, tak samo potrafi on ocenić energię przeciwnika)
Najlepsze wzorce w M&A: Dragon Ball, Ranma 1/2
[[link widoczny dla zalogowanych]]
Wybierając profesje Mag automatycznie zyskujemy umiejętność;
Sourcery Knowlage:
- lecznictwo
- łatwe kumulowanie energii i rzucanie czarów
- alchemia
- możliwość natychmiastowego użycia magii z nasyconego przedmiotu
- telekineza
- ogień i materiały wybuchowe
- nasycanie
- Magia
(telekineza oraz lewitacja)
Standardowy Ekwipunek;
Długa laska (różczka)
Biżuteria
Kapota maga (w azjatyckim stylu podobna do Samurajskiego i Mniszego odzienia)
Maksimum osiągnięć Magia:
- Szał miotacza (pozwala bezproblemowo rzucać czary bez przerwy)
- Esencja (każdy czar jest dwa razy mocniejszy)
- Niedotykalny (to maksywalna telekineza, pozwalająca rzucać drzewami, rozstępywać ziemię pod przeciwnikiem)
Najlepsze wzorce w M&A: Slayers, Soul Hunter (...)
[[link widoczny dla zalogowanych]]
Wybierając profesje Shaman automatycznie zyskujemy umiejętność;
Shaman Knowlage:
- przyzywanie duchów
- rozmowa z duchami oraz ich widzenie
- lecznictwo
- wywiad i uzyskiwanie informacji
- duchowe oczyszczenie
- wrodzona czujność
- przeklinanie (pozbawianie łaski bogów)
- czytanie z kości (wzgląd na krainę)
- nasycanie
- Wezwanie Fukuriy
(wzywanie ducha, sługi, który może stanąć u naszego boku albo nasycić sobą przedmiot)
Standardowy Ekwipunek;
Duch
Zakrzywiony sztylet
Szaty shamana (ze sporą ilością znaków religijnych oraz fragmentami padłych zwierząt)
Maksimum osiągnięć Wezwanie Fukuriy:
- Przeistoczenie (pozwala łączyć się ze swym duchem i posiadać takie same zdolności jak on, także i jego ciało)
- W broni myśl (rzucona luzem broń będzie walczyła mimo iż nie jest w dłoni shamana, jest to jego sługa)
- Przyzwanie (pozwala przyzwać na pole walki naszego ducha "giganta" w formie materialnej, jednak jest to ograniczone czasem max. 1 minuta)
Najlepsze wzorce w M&A: Szaman King, Death Note
[[link widoczny dla zalogowanych]]
Wybierając profesje Alchemik automatycznie zyskujemy umiejętność;
Alchemist Knowlage:
- nasycanie
- ogień i materiały wybuchowe
- alchemia
- naprawa oraz posługiwanie się mechanicznymi gadgetami
- czytanie z materiałów (wykrywanie słabych stron broni przeciwnika)
- targowanie się
- budowanie machin i pułapek (broń palna)
- leczenie
- astronomia i geologia
- Summonerstwo
(magiczna reperacja, odtworzenie lub stworzenie na nowo)
Standardowy Ekwipunek;
Sakwa materiałów
Ukryty miecz sprężynowy
Bogate szaty z fragmentarycznym zbrojeniem (dłonie, stopy)
Wezwanie Fukuriy Summonerstwo:
- Maszyna bojowa (przyzwanie zbroji którą możemy własnoręcznie zbudować w 3 sekundy na polu walki)
- Władca broni (czyli możliwość zamiany naszych kończyn w jakąkolwiek broń, białą lub palną, broń palna ograniczona jest pojedyńczym zapłonem)
- Istota materii (to umiejętność zmainy właściwości naszego ciała, tak fizycznych jak i chemicznych)
Najlepsze wzorce w M&A: Fullmetal Alchemist
Post został pochwalony 0 razy
|
|