TARO-KUN
Administrator
Dołączył: 02 Paź 2006 Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 14:29, 26 Paź 2006 Temat postu: VII.Długi i Punktacje |
|
|
Zaczynając grę możemy wybrać sobie jakąś technikę +standardowe wyposażenie którejś z profesji. Można jednak to zmienić dzięki wprowadzeniu długu, który trzeba jak najszybciej spłacić.
Dług może wahać się w granicach od 30p. do 60.p za te punkty można sobie dodać aż 2 punkty do statystyk, jedną technikę bądź artefakt. Dopóki dług nie zostanie spłacony, nie będzie można nabyć niczego dodatkowego za zebrane posty.
Broń palną mogą posiadać jedynie piraci i alchemicy, ci drudzy mogą ją dodatkowo nasycać.
Jakakolwiek broń biała kosztuje 40p.
Jakakolwiek broń palna kosztuje 50p.
Broń nasycona magicznymi właściwościami kosztuje 60p.
Tyle samo kosztuje broń palno-biała
Broń palna i magiczna 70p.
Broń palan, biała i magiczna 80p.
Za zabicie przeciwnika w walce zyskujemy aż 20p. za wygraną (bez dobijania także, a więc nie trzeba mordować by zyskać 20p.) +posty zebrane w walce.
Śmierć to ważny element gry, gdyż w przypadku, gdy nasz bohater umiera, możemy go ożywić poprzez płacenie 10p. długu.
Wszelkie wydatki w tym długi muszą być zapisywane na karcie postaci, w dziale koszty. Więcej o tym w dziale karta postaci.
Co do zyskiwania punktów (postów) nie ma ograniczeń, można je zdobywać na wyspie lub prostować w offtopach, to tylko wasza sprawa czy chcecie brać udział w świecie, czy tylko walczyć na arenach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|