TARO-KUN
Administrator
Dołączył: 02 Paź 2006 Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 14:41, 26 Paź 2006 Temat postu: VIII.Klany i Siedziby |
|
|
W God Land można tworzyć klany, te w szczególności powinny dzielić się na profesje, ze względu na miejsca obradowania klanów, na przykład piraci z pewnością woleliby przesiadywać w karczmie, a mnisi w świątyni.
Każdy nowy gracz może stworzyć klan o ile będą w nim, co najmniej dwie osoby.
Jakie przywileje mają klanowicze:
- mają jedynie 5p. długu w przypadku śmierci.
- posiadają siedzibę, którą mogą usadowić w dowolnym miejscu.
- mogą brać udział w misjach.
- mają prawo wymieniać się bronią podczas walk.
- lider może wyzywać inny klan do walki
- jeśli lider wyzwie lidera innego klanu i przegra, jego klan zostanie rozwiązany, dopóki jego ludzie nie zapłacą 10p. długu, każdy.
- jeśli lider wyzwie lidera innego klanu i wygra dostaje on 40p. a jego klanowicze po 10p. każdy.
- lider może sam ustalać prawa oraz ustrój polityczny jego klanu.
Gdy tworzymy klan, lider zapisuje znak szczególny swojego klanu w lokacji, która sam tworzy i zamieszcza w dowolnym miejscu na całej krainie. Opisując wygląd lokacji, znak szczególny klanu, nazwę, oraz skład, a także prawo. Na swojej karcie postaci zaznacza opis klanu oraz kim jest w klanie.
Wzór na lokacje klanu:
Kod: | [b]Lokacja:[/b] wygląd miejsca
[b]Klan:[/b] jego nazwa
[b]Znak:[/b] szczególny klanu
[b]Spis:[/b] praw
-
-
-
[b]Lista:[/b] klanowiczów oraz kim są w klanie o ile maja jakieś wyznaczone stanowiska
-
-
- |
Post został pochwalony 0 razy
|
|